torsdag 20 januari 2011

Lite Jotexshopping

För att slutföra piffet i stora lillebrors rum blev det en beställning från Jotex. Jag brukar inte beställa därifrån, men nu hittade jag saker som passade i hans rum och dessutom hade jag 50% rabatt på dyraste varan(kod 111012 tom 2011-03-20 om man handlar för minst 200 kr efter dragen rabatt) ,så då klickade jag hem följande:
Tuffa kuddfodral till sängen, 98 kr/2 st
2 st svart/vita hissgardiner. 199 kr/st, men den ena fick jag då för halva priset.




Nej, han ska inte ha kökshanddukar i sitt rum, men de var så snygga och billiga så de åkte med av bara farten. 19,90 kr/2 st

1 kommentar:

  1. Bra tips på superfina grejer! Kanske att Jotex är inne i en revival...?
    Jag har lagt till dig på min blogglista, så att jag inte missar några bra tips i fortsättningen! :-)

    //AH

    SvaraRadera