lördag 5 februari 2011

Nu är de mina!

Ja, jag har en skittråkig blogg just nu. Från att ha varit arbetslös i 7 månader till att börja jobba heltid och pendla en timme per dag, det gör att jag tycker att jag hinner ingenting... och blogg finns inte med i de måsten som förekommer på vardagskvällar. Den blir tyvärr nedprioriterad.

Idag tog vi en liten lördagsutflykt till Norrköping. Niklas ville köpa sig en liten baslåda (varför nöja sig med en när man kan ha flera) och jag var väl egentligen inte ute efter något annat än lite utelunch och så. Men det ville sig inte bättre än att jag slog till på de skor/boots jag suktat efter ett bra tag. Sko-Nilsson har "kopian" av de kända Acne Pistols-bootsen och nu när jag fått arbete så tyckte jag att jag kunde fira det genom att få snygga boots att trippa omkring med på jobbet och i övriga sammanhang. Mamma nöjd, familjen nöjd.... Ja, småkillarna fick varsin liten radiostyrd bil i förvånansvärt bra kvalitet i en datoraffär vi besökte. Så de var också nöjda hela lördagskvällen.

Boots från Sko-Nilsson

1 kommentar:

  1. Coooola! Absolut ska du unna dig nu när du tjänar pengar. Det är väl därför man jobbar....eller?

    Kram AH

    SvaraRadera